Puan vermedi·264 syf.··
2026 2. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 03 Ocak 2026 11:09
Kitap roman içinde roman gibi. Her yerinde bombaların ve mermilerin gömülü olduğu ülkeden birbirini takip eden bazı patlama ve bu patlamaları ucundan kıyısından bulaşmış insanların başına gelenleri anlatıyor ve bu bağlamda olayları bağlayan bölümlerden oluşuyor. Kitapta karakter ismi yok, sadece kişilerin vasıfları ve fiziksel özellikleri var. Kitapta isim olmaması benim için daha iyi oldu. Çünkü çok fazla insandan bahsediyor bu da kitaptaki isim karmaşıklığını önlemiş. Biraz kitabın dilinde üstünkörülük hissettim bunu hissetme sebebim de karakterler arası ilişkiler çok derinlikte değil. Kitabın konusuna gelirsem konu biraz siyasi içerikli olduğu için herkesin sevebileceği bir tür olduğunu düşünmüyorum ben Oya Baydar'ın kalemini sevdiğim için hoşuma gitti. Hep mazlum insanların başına kötülük geliyor tabirini güzel bir üslupla aktarmış. Keyifli okumalar...
İnceleme
Çöplüğün GeneraliOya Baydar · Can Yayınları · 0432 okunma
·
58 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.