·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mayıs 2018 17:29 Bu kitabı bana bir arkadaşım önerdi alıp okumamı istedi normalde Ahmet Batman kitapları hiç okumadım. Yazar hakkında pek bir bilgim yoktu bu yüzden biraz araştırdıktan sonra aldım kitabı okumaya başladım Kitapta anlatılan yazarın bir sevdiğinin olduğu ve onun da öldüğü bu kitap bir bakıma ona yazılmış.Kitapta onu ne kadar özlediğinden bahsetmiş bazı önemli yerlere vurgu yapmış aşk acısının önemli olduğunu ama aşk acısından hayatta daha önemli şeylerin olabileceğinden bahsetmiş.Bence aşkı anlatan güzel bir kitap. Okumanızı tavsiye ederim...