9/10
·232 syf.··
2026 7. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2026 10:28
Kalbime ağır gelen ama bırakamadığım bir kitaptı. Birbirinden hüzünlü hikâyeler var ve bazıları gerçekten insanın içini parçalıyor. Okurken defalarca ağladım. Dram okumayı çok sevmem ama Nermin Yıldırım’ın kalemine ayrı bir zaafım var. Daha önce okuduğum Ev, hayatımda bazı şeyleri sorgulamama ve yön değiştirmeme sebep olmuştu. Bu kitap ise daha sessiz ama çok daha yaralayıcıydı. Kısa hikâyeler olmasına rağmen etkisi uzun sürüyor. Bitince hemen geçip gidemiyorsunuz. Hüzünlü, derin ve çok gerçek. Nermin Yıldırım’ı sevenlerin mutlaka okuması gereken bir kitap.
Bavula SığmayanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20225,5bin okunma
·
183 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ciileekkk
Gönderi Sahibi
@ucyaprakliyoncaa Yazarla sayendee tanıştımmm iki kitabınıda sen almıştın banaaaa teşekkür ediyorum tekrar tekrar ve tekrarrrrr 💖