Pek çok yerinde kendimi bulduğum kitap
9/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2026 2. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2026 16:40
Öncelikle söylemeliyim ki kitabı okumam gereken en iyi zamanda okudum. Bunun için şanslı olduğumu düşünüyorum. Kitap uzun zamandır elimdeydi ama içini biraz karıştırınca bizim bildiğimiz şiir türünden biraz farklı olduğunu gördüm ve bu beni kitaptan biraz itti. Ve bugün dedim ki 'neden bir şans vermiyorum.' O şansı iyi ki vermişim. Tabi kitabı sevmeyenleriz olabilir. Sonuç olarak dize şeklinde değil şiirler. Tam bir ismi yok galiba bu türün, bilemiyorum. Ama içinde bulundurduğu ve pek çok yerde verdiği mesajlar, bizi tanımasa bile değerli olduğumuzu bize hissettirdeyişi.. Çok yerin altını çizdim, birkaç yere not aldım. Aslında hepimiz acı hissediyoruz, benzer şeyler yaşıyoruz ama birbirimizden tamamen farklıyız. Kitapta en çok üzerinde durulan şeylerden biri de kendini sevmek davranışı. Kendimi açıklamakta biraz zorluk çekiyorum bu kitapta ama kısacası sevdiğimi söyleyeyim. Fakat, kitabın sevilmesinin tamamen insandan insana değişeceğini söylemek isterim. İçinde barındırdığı kelimeler, sözler değil. Yazım tarzı beni bunu düşünmeye itti. Kitap hakkında bilgi vermeye çalıştım umarım başarılı olmuşumdur. Okuyacaklara şimdiden keyifli okumalar dilerim. Kitaplar yolumuzu aydınlatsın
Bu Defa Prenses Kendini KurtarıyorAmanda Lovelace · Pegasus Yayınları · 20192,578 okunma
·
152 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Merak ettim kitabı, okuyacağım inşallah bir ara.. Bitmeyen listeme +1
Leyla
Gönderi Sahibi
İyi okumalar o zamann 🫶🏻