Puan vermedi·544 syf.··
Beğendi
·
2018 2. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Mayıs 2018 14:14
Kitap bittiği halde etkisinden çıkamadım. Bu kitapda Kamran denilen bir adam var kitabın başından beri kanım kaynamadı bu adama. Kitap boyunca Feride'nin karşısına çıkan kötü adamlardan farkı olduğunu düşünmüyorum. Ama aşk işte gözleri kör ediyor. (çok mu haksızlık ettim ne ) Ama kitabın sonlarında Feride'yi sahiplenen doktoru unutamam keşke her adam onun gibi düşünebilse.Neyse ki kitap mutlu sonla bitti. BEN GÜLBEŞEKERİ ÇOK SEVDİM.
Edebiyat
ÇalıkuşuReşat Nuri Güntekin · İnkılâp Kitabevi · 2019123,5bin okunma
·
4 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ya bir şey soracağım. "Ben Gülbeşekeri çok sevdim" repliği dizi de değil miydi ben mi yanlış hatırlıyorum?
Büşra Kocatürk
Gönderi Sahibi
Diziyi izlemedim. Ama kitapta Feride'nin kocası öldükten sonra gittiği teyze ziyaretinde Kamran'a şeker yedirdikten sonra ona söylettiği bir cümledir.
Gülbeşeker kimdi? Çok önce okumuştum hatırlayamadım.
Büşra Kocatürk
Gönderi Sahibi
Feride'ye Anadolu'daki takılan lakaplardan biriydi. Onu kitabın sonlarında Kamran söylemiştir.
Doğrudur. Kitabı uzun süre önce okuduğum için hatırlamıyorum.