·416 syf.····Okunma: 16 Ocak 2026 00:11 Hikaye iyi güzel de anlatım tarzında beni rahatsız eden bir samimiyetsizlik var. Kendimden bir şeyler bulamıyorum üslubunda maalesef. Arka planda sürekli bir fikir empoze edilmeye çalışılıyormuş hissiyatı oldukça huzursuz edici. Üzgünüm…