Bu kitap sayesinde Zweig a olan düşkünlüğüm öyle bir boyuta ulaştı ki raflarımı onunla şereflendirerek mutluluğu tadıyorum , evet , aynen bu zira sadakatin kıymetini ve ne kadarda aranılası bir şey olduğunun farkındalığına bu kitapla tekrar tekrar varıyoruz . Üslubu hakkında zaten bir söze gerek var mı ?