Puan vermedi·67 syf.····Okunma: 17 Ocak 2026 23:01 Kısa ama çok etkileyici bir kitap. Yazar kendi çocukluğunu, yalnızlıklarını ve hayatın zorluklarını çok içten bir şekilde anlatıyor. Kitapta özellikle “İçimdeki kıpırdanışları dinliyorum. Bir şeylere açılmak, bir yerlere koşmak, dünyayı kavramak istiyorum.” cümlesi beni çok etkiledi; insanın hem kendini hem dünyayı keşfetme isteğini çok güzel gösteriyor. Okurken hem biraz hüzünleniyorsunuz hem de insanın kendi geçmişine ve duygularına bakma isteği geliyor.