Songül

Songül
@Rosa0173
@Rosa0173·
·
sabitlendi
"Başkalarında kınadığımız kusurlar, aslında kendi içimizde barındırdığımız ama farkında olmadığımız gölgelerimizdir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tüm insanlar kendileri için yaşarlar ve yaptıkları her şeyi kendileri için yaparlar,yani biraz yakından bakınca en fedakar davranışları bile bencilce değerlendirmek mümkün olabilir.
Özellikle düşünmeni istediğim bir şey var, geçmişte kötü olduğunu düşünüp bugün baktığın zaman iyi ki dediğin yaşantılar var mı?
Kendi hayatına baktığın zaman, seni çok üzen olaylara sadece olan olay sebebiyle mi yoksa yaşadığın o olayın ileride ortaya çıkarabileceği olumsuz ihtimalleri de düşünürek mi bu kadar üzüldün?
Hayat böyle küçük parçalar halinde gelir ve ondan sonra neler olacağı size asla bildirilmez."