Tüm insanlar kendileri için yaşarlar ve yaptıkları her şeyi kendileri için yaparlar,yani biraz yakından bakınca en fedakar davranışları bile bencilce değerlendirmek mümkün olabilir.
Kendi hayatına baktığın zaman, seni çok üzen olaylara sadece olan olay sebebiyle mi yoksa yaşadığın o olayın ileride ortaya çıkarabileceği olumsuz ihtimalleri de düşünürek mi bu kadar üzüldün?