·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Mayıs 2018 12:51 İnanılmaz keyif dolu bir okumaydı. İlk kitapdan daha çok içine çekip sarıp sarmaladı. İnce ince dokunduğu her konuyu özümsedim. Her ayrı konuda kendimden bir parça bulup hunharca kendimi bakış açılarımı yargıladım. Daha çok içindeydim bu üçleme kitapda 'Çİ' farkındalığıma farkımdalık kattı. Pi ile davam edeceğim için çok şanslı hissediyorum kendimi herkese okumasını tavsiye ederim.