Kitabı o kadar duygulu okudum ki büyük ihtimalle herkes böyle bir aşkın parçası olmak ister. Sabahattin Ali'nin Aliye'ye duyduğu aşk içimde öyle büyük bir kıpırtı yarattı ki 'Böyle bir aşk yaşar mıyım?' diye düşünmeden geçemedim. Hayatın tek manasının sevmek olduğu, neşeyi sevdiğinden öğrenmek ve birini dünyada herkesten, her şeyden çok sevmek... Unutamayacağım bir aşk.
E ne diyelim; herkese böyle bir aşkın parçası olmak nasip olsun. Umarım hayat size, neşeyi gözlerinde bulacağınız ve sevginin "hayatın tek manası" olduğunu hissettirecek o özel insanı getirir.