Jack London'un ilk kitabı ve aynı zamanda onun tanınmasını sağlayan kitaptır. Benimse okuduğum üçüncü London kitabı. Kitapta evcil köpek Buck'ın kendini bir anda vahşi bir ortamda bulması ve bu vahşi ortamda hayatta kalmak için her geçen gün nasıl daha da vahşileştiğini, daha doğrusu bu vahşi yönün her geçen gün nasıl ortaya çıktığını görüyoruz.
Sanırım London'ın ilk kitabı olduğu için diğer kitapları kadar etkileyici bulamadım. Buck'ın yaşadığı olaylar ve içinde bulunduğu durumlar beni fazla düşünmeye sevk etmedi. Oysa ki "Deniz Kurdu" ve "Beyaz Diş" kitaplarındaki olaylar, durumlar, diyaloglar çok daha etkileyiciydi. Fakat yine de okumaya değer sürükleyici diyebileceğim bir kitaptı. Okuduğum diğer 2 London kitabı kadar güzel bulmuş olmasam da beğendim diyebileceğim bir kitaptı.