"Allah'ım Çabalıyorum. Belki tam beceremiyorum ama sen gayretimi görüyorsun. Düştüğümde yeniden kalktığımı, sessizce içimden ettiğim duaları biliyorsun. Ne olur, beni merhametsiz kullarının insafına bırakma."
Din
·1 alıntı·
315 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.