çürümenin kitabından sonra yalan değil bana biraz iyi geldi. içime su serptti. hayat yeniden yaşanabilir bir hal aldı. neyse tarihi hatırlamadığım kadar geçmişte okuyacak listemdeydi bu kitap. elime geçmişken okumuş oldum. evrene enerji, manifest, dua etmek bunların hepsini bilinçaltı adı altında anlatıyor. gayet kabul edilebilir buldum. realistik baktığımda ve biraz da şüpheci bir insan olduğum için bazı yerler saçma buldum. ama yine de zaten hayatı az buçuk kitaptaki gibi yaşadığım için tamam dedim. iyidir.