İlk defa biyografi kitabı okudum normalde ilgimi çekmezdi ama elimden bırakamadığım bir kitap oldu.Her ne kültürde,ülkede,din veya ırkta olursa olsun bir kız çocuğunun gelenek adı altında bu işkenceleri yaşamış olması beni derinden etkiledi. Yazarın bu olayı bizzat kendi yaşamış olması daha dikkat çekiciydi. Umarım gelenek adı altındaki bu işkence son bulur.