·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ocak 2026 22:51 Kitap çok güzeldi. İlk defa bu tür bir kitap okudum ve bayıldım. Üç günde bitti. O kadar akıcıydı ki elimden bırakmak istemedim. Kitapta sadece bir olayı tahmin ettim onu haricinde her şey beni şok etti. Özellikle bir olay var ki yok artık dedim. Çok beğendim. Çok akıcı ve güzel bir kitaptı.