kitabın birazını okuyup bi süre rsye girdiğim için devam etmemiştim. ama sonra bikaç gündür zamanım oldukça okumaya başladım ve az önce bitirdikten sonra ağladım öyle bir sonu olsun istemiyordum fakat daha kötü bir son olma ihtimali olduğu için bu da kabulüm maalesef