şakaysa komik değilse daha komik ŞWPSKWOKEOWKEPWKSPWPSKWOS

Agırî

@Jsjhs
·
KÜRT GENÇLİĞİNE HİTABE
Ey Müslüman Kürt Gençliği! Birinci görevin, İmanlı Kürt varlığını, Kürt dilini, Kürt kültürünü korumak ve yaşatmaktır. Müslüman Kürt tarihini, Kürt edebiyatını, Kürt müziğini öğren ve gelecek nesillere aktar. İkinci görevin, Bütün insanların hakları olduğu gibi Kürt hakları için de mücadele etmektir. Adalet, eşitlik ve özgürlük için çalış. Üçüncü görevin Kürtlerin ve bütün müminlerin refahı ve gelişimi için çalışmaktır. Eğitim, sağlık, ekonomi ve sosyal alanlarda ilerleme kaydet. Ey İmanlı Kürt Gençliği! Cesur, azimli ve bilinçli ol. Kürtlerin ve müslümanların geleceği senin elinde. Not: Bütün müslümanlara olan versiyonu da gelecektir. Bir daha ki paylaşımda
Kurdî
·1 alıntı·
1.080 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Seviyeniz sıfır. Faşistlere kâfirlere müşriklere inat her zaman milletimin en temel haklarını savunacağım kininizden geberin. Gören de sanki Atatürk'ün yaptığı savaş uçağını taklit etmişim de benimsemişim gibi zorunuza gidiyor kibirden ölüyorsunuz sizin yatacak yerinzi yok . Atatürk'ün ne almışım ki de bu kadar geberiyorsunuz ey şeriat düşmanı müşrikler. Vazife arapça hitabe arapça Mustafa yani şekilde Kemal arapça. Kanunlar Avrupadan kılık kıyafet Avrupadan şapka Yahudiden . Kemalistlere ait şarkılar İsrail müziklerinden esinleme araştırın bakın . Sonra Kürtlere olan hitabetim 3 arapça kelimeyi Atatürk'ün konuşmasına benzediği için geberip duruyorsunuz. Sanki dünyada gençliğine milletine insanlığa hitap eden Atatürk Muş o bulmuş böyle büyük bir icadı bizde ondan almışiz tüh tüh ne büyük bir alıntı zavallılar sizi ey diye başlama ifade bile arapçadır. Yaa eyyunas diye başlayan bir çok ayet var tercümesi eyy insanlar ey müminler ey falanoğullari ey kavmim gibi birçok hitap şekli var Kur'an da siz bizden kopya çekmişsiniz biz müminiz . Sizin ilah seviyesine çıkardığıniz insan bile Osmanlı okullarında okudu yetişti hâlâ millete üsten bakarak dalga geçiyorsunuz aşağılyorsunuz Kürtlerle Türkler arasında tefrika oluşturuyorsunuz . Ne aşağılık ahlaksız faşist zihniyet e sahipsiniz. Kur'an'ın ifadesiyle aşağılık maymunlar gibisiniz millete dalga geçer asıl hırsızlığı yaparsiniz okursunuz ama hala cahilsiniz karanlıktasinzi bencilsinzi büyüklük taslayan insan görünümlu şeytanlarsiniz . Canınız cehenneme. İman edip Tevbe etmedikçe ne cennete gidersinzi nede sizinle müslümanlar kardeş olur.