10/10
·656 syf.··
Beğendi
·
2026 2. kitabı
BÜLBÜL KAPANI 4 #kitapyorumu "Bana de ki... Bin yıl daha benim için savaşacaksın. Savaşırım, Ahu." Timur Tönge, Ahu için bir savaş başlatmıştı ve şimdi bu savaşın sonuna geldik. Üçüncü kitap sonundan sonra yaşananların verdiği yüksek heyecanla nefesler tutulmuştu final kitabına da aynı şekilde başlıyoruz. Timur her an patlamaya hazır bir bomba. Ahu'nun mucizesiyle birlikte hayata tutunması. Ayrı düşen canım çiftim, yaşanan ölümler, kurulan tuzaklar, kazanılan bir savaş ve sonsuz mutluluk... Tam bir final kitabıydı her sayfasından bu hissediliyordu. Gidişatını çok beğendim bir yere kadar ayrı kalma süreci üzse de sonrasında gelen kavuşmayla aşka doyuyoruz. Ayrı kalma sürecindeki geçmiş sahneleri beklemiyordum fazla hoş detaylardı. Yazarın kalemini Gökçen serisinden çok seviyordum zaten ama bu serisinde anlatım dili de bir başkaydı kurgunun o ağırlığı kalemine de yansımış. Her duyguyu en üst seviyede yaşıyoruz diyebilirim. Kenan Kralşan'ın Ahu'ya yaşattıklarını misliyle yaşaması ona yazılan o son sahne fenaydı. Timur'un zekasına bir kez daha hayranlık duyuyoruz ters köşeleri oldukça iyiydi. Kenan'dan kurtuluşumuzla huzura kavuştuk. Adem'in sonlara doğru bir sahnesi vardı ki orayı kesinlikle aşamayacağım aklıma geldikçe kalbimi ağrıtıyor. Tim ekibinin olduğu sahnelerde onları ne kadar çok özlediğimi farkettim Gökçen maratonu yapılacağı not edildi. Timur, Ahu ve Güneş üçlüsünün olduğu sahneler kalbimdi. Kızı söz konusu olunca kıskanç bir baba Timur okumak hem keyifli hem de sıcacık hissettirdi. Final bölümünü aşık bir hâlde okumuş olabilirim gelecekten kısımlar da vardı ki bence çocukların da kitabı olmalı. Ümit ederek bekleyeceğim bunu. Şiddetle tavsiye ederim.
Edebiyat & Roman
Bülbül Kapanı IVLoresima · Ephesus Yayınları · 20251,058 okunma
·
64 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.