Puan vermedi·208 syf.··
2026 16. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2026 21:11
Irvın D. Yalom'u ilk kez okuyordum. Okurken bir kez daha dedim. İnsanlar neler yaşıyor diye. Kitabı alınca herkes gibi düşündüm. Bir psikiyatrist, hastalarının mahremiyetini ihlal etmemiş mi kitap yazmakla. Bu hiç etik değil dedim. Ama sonuçta bu kitabı yazan uzman bir psikiyatrist, bunu dülğnmüştür tabi dedim. Kitabın sonunda okura not olarak eklemiş. Sadece, akıcı, sohbet havası içinde hastalarıyla olan seans hikayeerini anlatıyor. Ama kurgular başka eklemeler yaparak olabildipince etik davranarak anlatıyor. Kitaplarım sayfasını aralarken Yalom'un betimlemleri o kadar güzelki sanki o odadaymışım ya da danışanın ruh haline bürünmüşüm gibi hissettim. Yazarı geç okudum ama iyi ki okudum.
Günübirlik HayatlarIrvin D. Yalom · Pegasus Yayınları · 201616,2bin okunma
·
95 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.