Türk klasikleri okumayı çok severim. Bu kitabı yıllar önce okumuştum, daha önce okuduğum kitabı yıllar sonra tekrar okumayı seviyorum. Şu kadarını söylemek isterim; Samim'in simeranyasında yaşamayı isterdim. Ve bence bu kitap kıymeti bilinmeyen kitaplardan.