Yaşar Kemal okumayalı belki yıllar olmuştur ve nasıl özlediğimi fark ettim o lezzetli dilini. Anadolu efsanelerini, türkülerini, deyişlerini, sözlerini, söylemelerini, geleneklerini unutturmadığı; ama bu kadar da güzel unutturmadığı için şükran duyuyorum kendisine.