Bu kitaba kalın ve sıkıcı demek yanlış olur.kitap bence sürükleyici.Rus edebiyatında insanı en çok zorlayan şey isimler.ne çok isim ne çok karakter var diye söylenirdim okurken.Diriliste öyle değil ama diğerlerine göre yani.kitabin sonunda ne oldu arkadas kim dirildi diye sorabiliyorsunuz.kimi diriltmek istediginize siz karar verin.tolstoy rus halkını diriltmek istemiş uyansınlar istemiş..hey gidi tolstoy