Lise 2. Sınıfta okumuştum ilk kez. Yazarı Wincent Ewing diye biliyordum. Yıllar yıllar sonra kitap fuarında, Can Yayınları standında Nihal Yeğinobalı imza günü vardı. Kitaplarını incelerken Genç Kızlar ı buldum. Arkasını çevirip okuduğumda çok şaşırmıştım. Kendi adı ile yayınlayamayacağı için takma isim kullanmış. Sonrasında uzun uzun sohbet etmiştik Nihal Hanım ile. Şimdi her sene başı hep bunu okurum.