Vahşi
9/10
·368 syf.··
2026 1. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 23 Ocak 2026 02:14
Kitaba bayıldım süperdi. 130 sayfa kadar hafif ittirdim okumak için ama sonra çokkk güzeldi. Bence arka kapak konuyu tam olarak versede kitabı olduğu kadar ilgi çekici gösteremiyor. Eli ve Victor karakterlerinin zeka oyunları, tesadüfler, neredeyse denk gelişler, nerde patlayacak acaba derken tırmanan gerilim, yan karakterler hepsi çok iyiydi. Bence “zeki” karakterler yazan çoğu yazarın beceremediği bir şey varsa o da karakterleri gerçektende zeki yapmak. Yani “aa ne kadar zeki bakın” demek var bir de hiç bahsetmeden karakterlerin sadece zekalarını, planlarını, hamlelerini göstermek var. Yazar bunu muntazam başarmış bence. Kitap bize falshback'ler aracılığıyla geçmiş, daha yakın geçmiş, günümüz arasında yoğun bir şekilde mekik dokuyarak hatasız ve mükemmelce sıralanmış bi dizi olayı anlatıyor. Hatasız derken yazar hata yapmamış yani. Çok düzgünce yazılmıştı hersey bi orda bi burda olmamıza rağmen aklımızda hiç soru kalmıyor. ilk başta okuması zor gelsede(tenis maçı izler gibi oldum) sonra çok hoşuma gitti bu dinamik. Sadece bölüm başlıklarına bakarak okuyunuzzz. Eli’ın gücünün ve psikopatlığının geçmiş travmalarına bağlı olması süperdi. Serena Sydney dinamiği süperdi. Mitch, Dol ve Dom’dan da baya hoşlandım ben. Ve spor vermek istemem ama bi tık dini manipülasyonlar olması kitapta.SÜPERRR. Yazarla tanışma kitabımdı daha çok eserini okumak için sabırsızlanıyorum. Ve son olarak aslında kitap burda bitmiş gibi oldu yani bitse yeridir diyebilirim. Ama ikinci kitapta varmış sonradan mı çıktı hiç bilmiyorum ama bakmayı düşünüyorum Pegasus yayınları 1. Kitaba yaptıkları özgün illüstrasyonu yapmamış 2 numaraya biraz üzüldüm;(
VahşiVictoria Schwab (V.E. Schwab) · Pegasus · 2018612 okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.