Söyleyin lütfen, insanoğlunun çıkarının nerede olduğunu bilmediği için alçakça şeyler yaptığını…
Alıntı
··1 alıntı·
2 +1'leme
·
3.569 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İnsanoğlu çoğu zaman çıkarının nerede olduğunu bilmediği için alçakça davranır; çünkü kısa vadeli menfaatin peşinde koşarken, en büyük çıkarın aslında insan kalmak olduğunu göremez. Oysa gerçek kazanç ,birini ezmekte, küçük düşürmekte, yalanla üstün görünmekte değil.vicdanı kaybetmeden ayakta kalabilmekte saklıdır. Bugün hileyle yükselen, yarın güvenle düşer,bugün kalp kırarak yol alan, yarın sevgisizlikte kaybolur. Çünkü çıkar dediğin şey sadece para ya da makam değildir, bazen bir duanın içinde, bazen bir insanın gönlünde, bazen de kimsenin görmediği bir anda doğruyu seçebilmekte gizlidir. Ve en acısı şudur, İnsan, çıkar sandığı şey uğruna kendini küçülttüğünde, aslında kazanmıyor, kendi değerini kaybediyor.
Sinem
Gönderi Sahibi
Çok haklısınız. Günün sonunda bizi yaşatacak olan bıraktığımız o samimi, insani izdir.