Puan vermedi·320 syf.··
2026 4. kitabı
#HakanMengüç #BenNeyim #DestekYayınları "Sen sadece bir kapısın, içerideki hazineye giden bir yol... Kendini ararken aslında sende olanı buluyorsun." * * * * * * * * * Merhaba arkadaşlarım 🪽 Hayatın gürültüsünden çıkıp , dinginliğe adım atmakla eşdeğer olan , sizi içine çeken, bir teslimiyet senfonisi olan “BEN NEY'İM ” eseri ile geldim sizlere .. Hakan Mengüç'ün huzur kokan, hayatın akışına dair ufak bir mola dediğimiz liman misali olan o eşsiz kaleminden 🪈 Öncelikle şunu belirtmek isterim ki okuduğum; Hakan Mengüç'ün kalemi değilde ruhuydu sanki, satırlara buram buram yansıyan 🪈 Kitabın her satırında, her cümlesinde ve de yaprağında kendinizi o sarı kamışın yerine koyuyorsunuz.. 🪈 Hani o kamışlıktan söküldükten sonra, canı yanan ama içindeki o ilahi müziği / melodiyi bulabilmek ve de o essiz sesi verebilmek için boşaltılmayı ve işlenmeyi sabırla bekleyen o naif enstrüman gibi... 🪈 İşte o an anlıyorsunuz ki "Ney" üzerinden kurulan o naif metafor bağı aslında bizleri temsil ediyor.. Okuyucuya bir kişisel gelişim rotasından ziyade, bir içsel eve dönüş haritası sunarken.. 🪈 İşte tam bu noktada ise hayatın hızına ve de baskısına karşı Mengüç, bizlere iki kadim kavramı hatırlatıyor : “SABIR VE TESLİMİYET” 🪈 Üzerimizdeki yaraları kusur sanarız ya hep, oysa o çatlakların eksilmek için değilde , ışığın içeri girmesi için olduğunu farkettiriyor bizlere.. 🪈 "Neden ben" Sorusunun yarattığı o yükselişi bırakıp; "Bu yaşadığım bana ne anlatmak istiyor " Düşüncesinin dinginliğine, huzuruna, kabulün ve de kabullenişin o kudretli gücün üzerimizde bıraktığı hafifliği hiddettiriyor .. 🪈 Bazen kendinizi tek bir kelimede dakikalarca asılı kalırken .. Bazende tıpkı bir dost misali, sizi yoruculuktan uzak , yaptığı o samimi içten sohbetin içinde buluyorsunuz.. 🪈 Eğer ruhunuzun az da olsa yorgun olduğunu hissediyorsanız, omuzlarınızdaki yük ağır geliyorsa, bu kitap tam da size uzanan şefkatli bir el olacak * * * * * * * * * "Yalnız değilsin," diyor Mengüç .. Ve ekliyor altını çizerek " olduğun halinle, tüm eksiklerinle çok değerlisin." 🪈 "BEN NEY'İM" Kişisel gelişimden ziyade, ruhun tozunu alan, öze dönüp kendini bulma yolculuğudur.. Sizlerde bir dostun doyumsuz sohpeti tadında bir yolculuk yapmak istiyorsanız "ruhun, kendi sesini duyuran", Hakan Mengüç'ün o masalımsı kalemi tam size göre
Edebiyat
Ben Ney’imHakan Mengüç · Destek Yayınları · 20205,4bin okunma
·
55 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.