9/10
·68 syf.··
Beğendi
·
2018 16. kitabı
Her sayfasinda her satirinda , üzüntü ve acı icinde okuyarak geçirdiğim bir kitap . Bir ask , bu kadar ölümsüz olabilirdi . Ve son bir kaç söz birakmak istiyorum . "Çünkü dogum insanın kendi üzerinde düşündüğü bir gündür " - "Eğer ölümüm sana acı verecek olsaydı , o zaman ölmezdim zaten "
Edebiyat
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,9bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.