Martı Jonathan Livingston kitabına benzettiğimi söyleyerek başlamak istiyorum ki o kitabı da çok severim, bu kitabı da çok sevdim.
Açık açık toplum eleştirisi yapması inanılmaz hoşuma gitti. Sonunda 12 bin balıktan sadece birinin gözüne uyku girmemesi de çok güzel bir noktaydı.
Masal kitabı olarak geçiyor ama her yaştan okuyucuya hitap edebilecek çok tatlı ve eleştirel bir kitap. Çok sevdim.