·500 syf.····Okunma: 31 Ocak 2026 16:13 Başta her şey çok güzeldi ilk 50 sayfa oha ne güzel kitap diye okudum ondan sonra bir şeyler oldu ya kitap sarmadı ya çevirisi kötüydü ya da ben anlamadım ama hiçbir şey anlamadım anlaşılmayacak benzetmeleri olan bir kitapda değildi ama bir şeyler oturmadı bence olayların kopukluluğundan kaynaklandı ya da anlatıcı olmaması da olabilir bilmiyorum ama kitapta bir sorun vardı . İlerde tekrarda okuyacağım .