Çok çok güzel özetlemişsiniz yine Fatma Hanımcım, yüreğinize sağlık. Kurban rolü gerçekten de çok daha konforlu mücadele etmekten ve insanların çoğu da konfor alanından çıkıp bir süre mücadele edip hayata tutunmak yerine o alanda debelenip duruyorlar maalesef ki… Sevgisiz büyüyen çocuklar hakkında dediklerinize ve o güzel dualarınıza da katılıyorum 🙏🫂🌸 Asıl ben teşekkür ederim vakit ayırıp okuduğunuz ve güzel yorumunuz için 🙏📚❤️ Hayat yolunda düşsek de kalksak da, incinip kırılsak da hiçbir şeyin kalıcı olmadığını, aslolan bizim mücadelemiz olduğunu unutmamak duasıyla diyeyim ben de 🤗🍀 Huzurlu güzel bir Pazar diliyorum…📚✨🌸🤍