Doğar, büyür, yaşar ve ölürüz. Düzen bundan ibaret. Peki doğum anınız yaşlılığınızdan başlasa nasıl olurdu?
Akış doğru gibi görünse de, başından sonuna tersine bir yaşam.
İsmi gibi gerçekten tuhaf bir hikaye. Yazarın bu tarz bir hikayeye nasıl ulaştığını merak ediyor insan. Hayal gücü mü diyelim, yaşanan herhangi bir olayın ondaki çağrışımı mı merak ediyor insan elinde olmadan.
Okuduğunuzda diyeceğiniz şey, iyiki olmam gereken yaşta olmam gerektiği gibi görünüp, normal akışında yaşıyorum. Bazen, standartlar içerisinde olduğuna şükreder insan.