‘Okudum’ demek için hiç acele
etmediğim kitaplardan. Tüm hayatını geçmişte bırakıp istediği bir hayat kurmaya çalışan bir kadın, mutsuz, yolunu kaybetmiş bir erkek, başka iş yaparken yazarlığa doğal olarak giren biri ve diğer harika karakterler. Bibliyoterapi adı sanırım, kitapla iyileşmek, huzur bulmak. Hem kahramanların kendi sorunları hem de geçen anlarda ufak ya da büyük adımlarla ‘iyileşmeleri’ kitabı okunur kılan bunlar sanırım. Yavaş yavaş okunması, zamana yayarken de keyfi için bolca alıntı yapılması gereken bir eser. Okunur ve bu bizi daha iyi bir karakter yapabilir.