Tübitak Yayınları’nın kitaplarını çok seviyorum fakat böyle bir kitapta tıka basa kelimesinin tıkabasa şeklinde yanlış yazılması hiç hoşuma gitmedi. Kitapları çok seven bir aileyi anlatan kitapta bütün kitapların evden götürülmesi fikri de hoş değildi. Resimler kitapla dolu olsa da kaliteli değildi. Yayınevinin seçimine çok şaşırdım.