Hiç âşık olmayan ne anlardı ki aşığın hâlinden? Kısa bir ömre sığdırdığı koca aşkının, gün geçtikçe filizlenmesinden? Peki, kendisine seçenek verilenin amacı neydi giderken? Hiç mi dokunmamıştı kalbine aşk? Herkese normal, kendisine ise bu kadar cezbedici gelen hislerin tanımı mıydı aşk? Üç harfliydi ama dağıtıp giderse laneti olmaz mıydı o üç harf? Duygularını kapatsa, önceki kadar acıtmaz mıydı kalbini öteki isyankâr? Bu kadar büyütülmesi normal bir his miydi ki aşk; adını koyamadan kalbine ve aklına kazımak? Kalbine dokunmayı yalnızca paramparça etmek için seçmez miydi aşk?
Edebiyat
··1 alıntı·
676 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
LAN ÇOK GUZEL YAZMIŞSIN KIZIM AŞIĞIM SANA ÖPÜCEM SENİ YARIN
Yarın okul var İcoooo uyu artık geç kalcaaannn