60 yılda yazılmış olan bu kitabı ben maalesef 2 haftada okumak zorundaydım. Haliyle yağmalar gibi okudum. Geniş bir kültür sahibi olmayı gerektiriyor Faust okuru olmak. Kendimi geliştirdiğimde en az şimdi aldığım kadar keyif alacağımdan emin bir şekilde tekrar okuyacağımı ümit ediyorum.