Puan vermedi·1056 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Şubat 2005 02:12 Bende yeri ayrıdır Monte Cristo’nun. 14 yaşındaydım, bana okumayı sevdiren kitaptır.
O zamana kadar aşkı sadece Yeşilçam’da gören bir çocuk olarak esas adamın Mercedes’le olan gerçekçi ilişkisine çok şaşırdığımı ve bundan çok etkilendiğimi hatırlıyorum.