Puan vermedi·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mayıs 2018 13:03 Aristokrat bir saraylı kızın sürgün sonrası 'çöküşünün öyküsü' bu kitap. Baş karakterin psikolojik analizi, buhranları çok iyi irdelenmiş, Zweig her zaman olduğu gibi kalemini konuşturmuş bu küçük öyküde. Kadının akli mizanlarının nasıl merhale merhale sarsıldığını iliklerinize kadar hissediyorsunuz. Bu sarsıntısını da final de güzel bir şekilde noktalıyor karakterimiz. İyi okumalar, kitaplarla kalın...