Puan vermedi·103 syf.····Okunma: 13 Mayıs 2018 13:50 Ve uzun süredir bana eşlik eden yol arkadaşım Zezeye veda etmiş bulunuyorum.İçim haliyle biraz buruk.Şeker portakalıyla tanıştım kendisiyle. O çocuksu hayal gücü beni büyüledi. Kitap gerçekçi çocuk kitabı katogorisinde degerlendirilebilecek bir kitap. Birinci kitabından hemen sonra yollarımız Güneşi uyandiralımla kesişti,bu sefer yanına benimle tanıştırmak için Adamı ve Mauriceyi almıştı ikisini de çok sevdim. Kitabı okurken aslında benimde kalbimde bir Adam taşıdığımı anladim ancak benim ki fazlasıyla tembel bu yüzden ara sıra konuşuyoruz ve dedikleri çoğu zaman çıkıyor. Farklı bir bakış açısı getirmiş 2.kitap hele Güneşi uyandiralım sözcüğüne hepimizin ihtiyacı var. Hele böylesine gittikçe kötüleşen dünyada umutlarımızı korumak taze ve sıcak tutmak bu kadar zorken. İkinci kitapta Zeze acılara alışmayı onlarla baş etmeyi ve kendini keşfetmeyi öğreniyor sizde onunla birlikte kendi içinizin derinliklerini keşfediyorsunuz.Gelelim son kitap Delifisek'e diğer 2 kitaba göre fazlasıyla ince olan kitabı iki günde bitirdim.Bu kitapta Zeze artık olgunlaşıyor ve bu kitapta hayal gücüne hayran kaldığım çoğu abartmalarına alkış tuttuğum karakterin aslında Bipolar rahatsızlığı olan kişiyi temsil ettiğini fark edince şaşkınlığa uğradım bu benim kendime ait düşüncem ama 3 kitapta da parçaları birleştirince aksini düşünmem mümkün olmuyor. Unutamayacağım kitaplar listesine 3 yeni kitap daha eklemiş bulunuyorum.Okumayı düşünen arkadaşlara tavsiye ederim.Umarım kalbimizde ki adam hiç gitmez ve biz her zaman güneşi uyandırabilecek gücü kendimizde bulabiliriz..Şimdiden keyifli okumalar dilerim :)