·1062 syf.····Okunma: 06 Şubat 2026 23:16 Bir an hiç bitmeyecek gibi hissettim ama bitti … Bence kitap sürükleyiciydi çoğu yerde Anna’ya sinirlendim favorim Kiti ve Levin’di . Fazla çarpık ilişki vardı gibi bazı yerlerde Anna’nın eski kocasına ve şu anki kocasına da sinir oldum . Genelde okurken sinir oldum ama okunur güzel sarıyor zaten Tolstoy yani dömskdmsmd okuyun bir zahmet adam o kadar yazmış .