merhaba okurlar!
küçüklüğümden beri en sevdiğim kitaplardan biridir oz büyücüsü... okumaya doyamadığım her okuduğumda içimi yumuş yumuş yapan bir masaldır, uyuyamadığım günlerde çok güzel rüyalar görmemi sağlar. anlatımı, karakterleri, sürükleyiciliği ve dünyasıyla beni tamamen içine çeker her seferinde. fazla söz söylemeye gerek duymuyorum o yüzden. tüm karakterleri çok seviyorum ama dorothy'de aslanda hep kendimi görüyorum.bence herkesin kendisini ve huzuru bulabileceği bir başyapıt. farklı oz kitapları da var henüz okumadım. fakat oz büyücüsü benim için yeri hep ayrı bir kitap olarak kalacak...
keyifli okumalar, kitapla kalın!
liwisery