·192 syf.····Okunma: 08 Şubat 2026 14:01 Okuduğum diğer kitaplarına göre daha ağır, daha kasvetli bir Livaneli romanıydı. Tabii ki buna içerik sebep oluyordu fakat o sayfaları çevirdikçe biraz olsun umut ışığı görmek istiyordum, çoğu zaman bunu tadamadım. Üstelik anlatım dili olarak da bana karışık, birbirinin içine geçmiş bir havada geldi ve okumak çok hoşuma gidemedi içerikten bağımsız olarak da.
Üzülerek söylemem gerekiyor ki şimdiye kadar okuduklarım içinde beni en etkileyenlerden biri olsa da en az beğendiğim kitabı oldu.
Önerir miyim bilmiyorum ama sanki bazı yazarlar için eski yazdıkları daha iyiydi hissine kapılıyorum ve Livaneli bu yazarlardan biri, bunu söylemeden yorumu bitiremem.