·245 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Şubat 2026 11:48 Öyle içten bir kitap ki; Şermin Yaşar’la bu kitap sayesinde tanıştığım için çok mutluyum. Bir genç olarak bazen, hatta çoğu zaman yaşlı bireylerin davranışlarını anlamlandıramazdım; fakat Selime teyzenin hikâyesini onun iç dünyasından okumak bende bambaşka bir düşünme biçimi yarattı. Meltem ise geçmişini geleceğine taşıyan bir kadın; hayat onu, geçmişinden kırgın olduğu birine benzeyen birinin hikâyesini dinleyince, geçmişiyle yüzleşmeye ve onu yad etmeyi öğrenmeye götürüyor. Yaşları, deneyimleri ve kimlikleri farklı bu iki kadının ortaklaşan duygularında buluşması, kitabı sıradan bir hikâyenin ötesine taşıyor. Hepimiz geçmişi düşünür, tartarız; çünkü insan ileriye doğru yaşar ama geriye doğru anlar. Bu kitap da tam olarak bunu hatırlatıyor.