“Bugün Kalan Hayatımın İlk Günü”
9/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2026 2. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 08 Şubat 2026 16:51
Değişim, hayatımızın değişmesini istediğimiz an başlar. Peki siz değişime hazır mısınız? Bakış açınızı değiştirecek, sizi kendi içsel yolculuğunuza çıkaracak, belki de önceliklerinizin değişmesinin gerektiğinin farkına vardıracak bir kitap okumak isterseniz; o kitap bu kitap. Arkadaşının kanser olduğunu öğrenen Maelle, onun iyileşmesi için bildiği, öğrendiği, yaşadığı ne varsa onları bırakıp, arkadaşının ondan istediğini yerine getirmek için Nepal’e gider. Tam bir işkolik olan ve alışkanlıklarının dışına çıkamayan Maelle için, bu aslında hiç de kolay bir seçim değildir. Ve böylece mutluluğa giden yolculuğu da başlamış olur. Paris’e döndüğünde de artık eski Maelle değildir.. Yolun sonunda elde edilenler, çoğu zaman katedilen yolun yanında fazla bir şey ifade etmiyor sanılabilir. Bazen o yolu gözümüzde büyütüyoruz, ya da çokça meşakkatlidir. Ancak eğer amacımız mutlu olmaksa, hayat yolumuzun her saniyesinin bir hedef olduğunu anlamamız gerekir. Çok severek okudum. Kitap Fransa’da bestseller (Fransızcası: ‘Plus Jamais Sans Moi’/Maud Ankaoua ). Türkçeye çevrilmiş aynı tarzda 2 kitabı daha var yazarın, bakabilirsiniz. Büyük bir beklentiyle değil, yeni pencerelerden bakabilmek için, okumanızı keyifle öneririm… Son olarak kitaptan beğendiğim bir söz, (s. 248’den alıntı): “Deneyim; Başımıza gelen değil, Onunla ne yaptığımızdır.” ~Aldous Huxley~
Kişisel Gelişim
Bugün Kalan Hayatımın İlk GünüMaud Ankaoua · Yan Pasaj Yayınları · 20238,2bin okunma
·
1 +1'leme
·
2.596 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Güzel bir inceleme daha, ve incelemenden kitabı beğendiğini anlıyorum. Yalnız 10 üzerinden neden 9 ? 1 puanı neden kırdın oraya takıldım birazcık. Hadi ateistler bunu da açıklasın 😄😄
Funda Usta
Gönderi Sahibi
☭ Özlem’ce ☭ Rica ederim.. Genelde 10 verdiğimiz kitaplar ya bizi sarsar, ya uzun süre zihnimizde kalır, ya da edebi olarak “kusursuz” hissi verir ya. Bu o kadar da değil, dediğim gibi, büyük bir edebi beklentiyle okumayın diye 9.
İnceleme merak ettirici , zaten kitapların en güzel yanı bize farklı bakış açısı yaratması değilmi? Listeme ekliyorum.
Funda Usta
Gönderi Sahibi
Ah evet, fazla spoiler vermek istemedim, ama net bir inceleme olmuş diye tahmin ediyorum ben de☺️Aynen, insana kattığı açılar çok farklı, okumanız dileğimle📖✨
Funda Usta
Gönderi Sahibi
Rica ederim.✨
İnformativ teşekkür ederim