Puan vermedi·140 syf.····Okunma: 18 Ocak 2026 00:00 Selamün Aleyküm
Kitapla ilgili birkaç şey söylemek istiyorum:
Kitabın sürükleyicilik yönü var lakin daha ağır basan yönü şuydu; kitabın duygusu çok geçiyor insana..
Yani kitaptaki duygu yoğunluğu çok fazla ve depresif bir haldeyseniz veya duygulardan etkilenmeye açıksanız bu kitaptaki duyguların sizi etkileyebilme oranı çok fazla.
Sürekli hayatı sorgulayan Umayla birlikte hayatı sorgulama macerasına atılıyor, onun geçirdiği bunalımları geçirme imkanınız olabiliyor :)
Bunun dışında insanın ne kadar zayıf olduğunu hissettim bir kez daha bu kitapla.. Basit bir duygunun onun tüm aklını ve düşüncelerini ele geçirdiğini gördüğümde hatta fiziksel olarak de etki etmeye başladığında anladım ne kadar aciz olduğumuzu...