-Biz yetiştirilirken, "elalem ne der!" diye yetiştirildik.
-Evet, "aman, başkası görmesin sonra ayıp olur" en sık duyduğum laflardan biriydi. Peki şimdi bunu biliyor olmak, bizim sorunumuzu çözmemize yetmiyor mu?
-Düşün ki, tüm ömrünü, "başkası ne der," diye yaşamış, ona göre meslek seçmiş, evlenmiş, çocuk yetiştirmiş, komşu edinmiş, arkadaş edinmişsin. Bunları böyle bir anda değiştirmek kolay değil.
SavaşçıDoğan Cüceloğlu