Hiçbir okuduğum kitap yerini alamayacak. Aslının zekasını ve yazım dilini bol bol öveceğiniz bir kitap. Bazı sahneler fazla dram olsada bu dramı kaldırabilecekseniz mükemmel, bazen ağır geliyor. Sonuna ne kadar ağlasam da çok seviyorumm. Kesinliklee okuyunn okutturunn.