·261 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mayıs 2018 22:45 Kitaba başlarken eğlenceli geçen bir ada hayatı yaşayacak çocukları düşündüm, eğlencelerin olacağı ve kurtulmak için birlikte hareket edebilecek saf çocukları... kitabı okudukça küçük çocukların nasıl vahşileşebileceğini gördüm. Önder olmak, lider olmak isteği çocukları bu denli nasıl vahşileştirir diye düşünmeden edemedim kendimi.
Simon’un dediğ gibi canavar aslında dış dünyada değil kaç yaşında olursa olsun canavar insanın içinde...
Akıcı, güzel bir kitap ben tavsiye ederim okumanızı.
Keyifli okumalar.