Kitap oldukça sürükleyici ve verdiği detaylar ile o atmosferi çok güzel yaşatıyor. Her ne kadar kitaptaki olaylar bize uzak gelse de şu an yaşadığımız dünya da gittikçe o karanlık ,sorgulamadan bir fikre bağlı kalınan, toplumdaki her bireyin tek tip olduğu yani kitapta anlatılan dünyaya hızla ilerlemekte ve bunu bilerek okumak insana her sayfada yaşadığı hayatı sorgulatıyor. Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum.