Violet'e Özgüven Yüklemesi Acilen Getirilsin
8/10
·944 syf.··
2026 2. kitabı
Violet'e artık kitapta kimse "kırılgan, çıtkırıldım, kraker mraker" demesin Allah aşkına ya! Yeter bunaldım, tamam en kırılgan kişi o. Gelen ezikliyor kızı giden ezikliyor. Eziklenecek birisi olsa belki doğru motivasyon diyeceğim ama asla öyle bir karakter de değil, neyi amaçlıyoruz yani anlamadım. Çok sıktı. Kitabın sahiden bu kadar uzun olmasına gerek var mıydı? Yaklaşık 200 sayfa boyunca Violet'ın kıskançlıklarını Cat'inse açıkçası hiç hoş olmayan iğrenç davranışlarına maruz kaldık. Xaden'ın sır saklamaları yüzünden sürekli Violet'ın triplere girmesini saymıyorum bile... Açıkçası uzatılmak için yazılmış gibi hissettirdi ve bazı noktalarda nefes verip verip, "YETER," dediğimi hatırlıyorum. Violet ve Cat kavgalarında o kadar utanç verici hislerle boğuştum ki kitabı yumruklamak istedim. Violet kızım ne yapıyorsun? Şöyle harika bir kurguya erkek kadın fark etmez gelen eski sevgili travmalı kıskançlıkları hiç oldu mu ya? Aşırı aşırı aşırı gereksiz buldum. Onun dışında dördüncü kanat zaten benim için favori fantastik serilerimdendir. Olayın akışı öyle iyi ilerliyor ki 944 sayfalık "tuğla" kitabı üç günde rahatça bitirdim, yukarıda bahsettiğim sıkıntılar olmasaydı eğer çok daha iyi akardı kesinlikle. Andarna o kadar ikonik bir ejderha ki ve onu o kadar seviyorum ki suratını mıncırasım, ısıra ısıra sevesim geliyor okurken. Keşke en başında girseydi kitaba ama hiç sıkıntı değil, Tairn kitaptaki tüm boşlukları dolduracak kadar güçlü bir karakter benim için. Ejderhaya aşık olmamalıyım diye okudum tüm kitabı resmen. Xaden'ın bu kitaptaki davranışları ilk kitaba oranla o kadar güven verici ve rahatlatıcıydı ki bazı sahnelerde onun adına ben sinir oldum Violet'a resmen. Çok soğukkanlı, dürüst ve yaptığı tüm hatalara rağmen affedilmeyi hak eden aşık bir karakterdi. Son kısmı okuduğum yorumlarda korkunç bulanlar var, açıkçası Xaden için ben de epey korktum çünkü onu ilerleyen kitaplarda çok daha derin çatışmaların bekleyeceği kesin, kendini, sevdiklerini korumak için feda edecekmiş gibi hissediyorum. Lütfen yanlış bir teori olsun lütfen lütfen lütfen... Violet ve Xaden arasındaki uyuma bu kitapta daha da bayıldım, bazen ergen gibi davranıyor olsalar da gülün dikenidir diyor ve geçiyorum. Ama romantik ilişki bakımından kıyas olacaksa eğer Xaden bir kat daha üst seviyededir bende, bu kitapta aşkını çok derinden hissettim. Kitabın sonuna yakın kısımda yaşanan kaybı assssla beklemiyordum ne yalan söyleyeyim ve çok şaşırdım. Bu kaybın ardından iç çatışmalar gelecekmiş gibi hissediyorum, bakalım. Xaden pov kısımlarını içimdeki genç kız hevesiyle okudum valla, yalan söyleyemeyeceğim. Violet'a olan düşüncelerini, kıskançlıklarını ve içten içe çocuksu bir yaramazlıkla hareket edişlerini çok tatlı buldum. Her neyse, favori karakterlerim Tairn ve Andarna. Keşke onlar adına bir novella falan çıksa, çekirdek gibi çitlerdim.
1000Kitap
Demir AlevRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20243,206 okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.